Ξενοδοχεία: Ζητήστε κριτικές! – Ανεβάζουν τη βαθμολογία στις πλατφόρμες κρατήσεων

Η ενεργή επιδίωξη των ξενοδοχείων να αποκομίσουν κριτικές από τους επισκέπτες τους πρέπει να αποτελεί σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής των ξενοδοχείων στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (CRM Strategy), αφού, κατά μέσο όρο, το 95% των κριτικών από ταξιδιώτες είναι θετικές, ενώ το 93% των πιο πρόσφατων κριτικών τους είναι επίσης θετικές.

Αυτό είναι το πόρισμα έρευνας της TrustYou έπειτα από ανάλυση απαντήσεων τις οποίες συγκέντρωσε η Qualtrics από δείγμα 920 καταναλωτών άνω των 18 ετών οι οποίοι είχαν ταξιδέψει το προηγούμενο 12μηνο και είχαν κάνει κράτηση διαμονής για επαγγελματικούς σκοπούς ή διακοπές.

Η έρευνα έδειξε ότι το 80% των ταξιδιωτών που έλαβαν αίτημα κριτικής, υπέβαλαν την αξιολόγησή τους για το ξενοδοχείο και μόλις το 22% έκανε κριτική χωρίς να τους ζητηθεί.

Το 54% των επισκεπτών έγραψαν το προηγούμενο 12μηνο κριτική την οποία υπέβαλλαν τουλάχιστον σε μια ιστοσελίδα κριτικών.

Οι ταξιδιώτες τείνουν, στο 51%, να δημοσιοποιούν κριτικές χρησιμοποιώντας τον σταθερό υπολογιστή, το 35% το κινητό και το 14% το κινητό και τον σταθερό υπολογιστή.

Η Generation X είναι η γενιά ταξιδιωτών που συντάσσει τις θετικότερες κριτικές (το 97,1% είναι θετικές) όσον αφορά τη διαμονή σε ξενοδοχείο. Θετικές είναι και οι αξιολογήσεις του 94,8% των Baby Boomers και του 93,5% των Millennials.

Οι άνδρες δημοσίευσαν 7% περισσότερες κριτικές σε σχέση με τις γυναίκες το περασμένο 12μηνο και το 23% των ταξιδιωτών συνέταξε τουλάχιστον 4 κριτικές. Ωστόσο, οι γυναίκες συντάσσουν 3% πιο θετικές κριτικές συγκριτικά με τους άνδρες.

Θετικές οι περισσότερες κριτικές για τα ξενοδοχεία

Η παράκληση για κριτική κατά τη διάρκεια ή μετά το ταξίδι μπορεί να ενισχύσει την εικόνα του ξενοδοχείου με περισσότερες θετικές κριτικές, εξισορροπώντας τις αρνητικές.

Όταν ζητείται από το ξενοδοχείο μια κριτική, οι επισκέπτες είναι 3,6 φορές πιο πιθανό να αφήσουν τη δική τους. Οι κριτικές αυτές είναι 16% πιθανότερο να είναι εξαιρετικές.

Πάνω από το 96% των κριτικών που ζητούνται από τα ξενοδοχεία είναι θετικές.

Μετά την τιμή, η αξιολόγηση των κριτικών είναι ο σημαντικότερος παράγοντας αύξησης κρατήσεων στα ξενοδοχεία. Αυτό οφείλεται στις λειτουργίες που προσφέρουν οι πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων, και το 88% των ταξιδιωτών αποκλείουν ξενοδοχεία κάτω των 3 αστεριών. Το 33% των ταξιδιωτών μάλιστα επιλέγουν την προβολή ξενοδοχείων με τουλάχιστον 4 αστέρια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize