Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Travel / Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών

Τουρισμός: Οι 6 τάσεις στα ταξίδια των Millennials και Gen Z ταξιδιωτών

Tα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) είναι η δημοφιλέστερη επιλογή όσον αφορά την πραγματοποίηση κρατήσεων για πτήσεις και διαμονή ανάμεσα στους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας και τους φοιτητές (millennial και gen Z).

Αυτό έδειξε έρευνα της Ταξιδιωτικής Συνομοσπονδίας WYSE σε 57.000 ταξιδιώτες ηλικίας κάτω των 30 ετών, σύμφωνα με την οποία οι ηλικίες αυτές έκαναν το 2017 κράτηση για το 40% των πτήσεων και το 47% της διαμονής μέσω ΟΤΑ.

Δημοφιλέστερες ιστοσελίδες για κράτηση πτήσης ήταν οι Expedia, STA Travel, Skyscanner και StudentUniverse, ενώ η Booking.com ήταν κορυφαία στις κρατήσεις διαμονής – ακολούθησαν οι Hostelworld, Airbnb και Expedia.

Πάνω από το 80% των κρατήσεών τους πραγματοποιήθηκαν στο διαδίκτυο το 2017, με αυξανόμενο αριθμό να πραγματοποιείται από φορητές συσκευές και κανάλια social media.

Παρόλ’ αυτά, η πλειονότητα των πωλήσεων για πτήσεις και διαμονή συνεχίζει να ολοκληρώνεται μέσω υπολογιστή, παρότι η αναλογία κρατήσεων μέσω κινητών ή τάμπλετ είναι υψηλότερη για ξεναγήσεις και εκδρομές.

Μέσα από την έρευνα προκύπτουν 6 ταξιδιωτικές τάσεις για τους ταξιδιώτες millennial και gen Z….

1. Που κατευθύνονται οι επιπλέον δαπάνες στα ταξίδια

Οι επιπλέον αγορές που κυριαρχούν στις διακοπές για αυτούς τους ταξιδιώτες προσανατολίζονται στις εμπειρίες. Το 37% είναι πρόθυμο να δαπανήσει επιπλέον για εμπειρίες φαγητού και ποτού ενώ τελευταίες στις προτιμήσεις είναι οι παραδοσιακές πολυτελείς υπηρεσίες όπως η αναβάθμιση θέσης στην πτήση.

Από το 2012 καταγράφεται αύξηση 26% στις προτιμήσεις για δραστηριότητες στον προορισμό, και ως εκ τούτου, η προσθήκη μοναδικών στοιχείων στο βασικό ταξίδι μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από την ανάπτυξη πολυτελών προϊόντων για τους millennials.

2. Μεγαλύτερη πληροφόρηση και χρήση των ΟΤΑ

Ενώ η οικογένεια και οι φίλοι συνεχίζουν να είναι η κύρια πηγή πληροφόρησης για ταξίδια το 2017, η σημασία των social media και των ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών αυξήθηκε σημαντικά από το 2012.

Πριν μια δεκαετία, τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία είχαν μερίδιο 70% στο σύνολο κρατήσεων από άτομα νεαρής ηλικίας. Το 2017 μεγάλο μέρος του μεριδίου αυτού μεταφέρθηκε στα ΟΤΑ και στο διαδίκτυο.

Οι πλατφόρμες κρατήσεων θα είναι κρίσιμης σημασίας για τους ταξιδιώτες της νέας γενιάς καθώς έχουν μεγαλώσει με ψηφιακές συσκευές.

3. Κορυφαίοι προορισμοί

Παρότι παραμένουν περίπου οι ίδιοι σε σύγκριση με το 2012, υπάρχουν αλλαγές. Ενώ οι ΗΠΑ παραμένουν κορυφαίος προορισμός, έχασαν μερίδιο, και η Αυστραλία μπήκε στους 10 πρώτους για πρώτη φορά μέσα σε μια δεκαετία.

Οι ταξιδιώτες αυτοί αναζητούν κλασικούς αλλά και πιο ψαγμένους προορισμούς. Έτσι, οι μακρινοί προορισμοί πρέπει να επανεξετάσουν τον τρόπο προσέλκυσης ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας που κάνουν ταξίδια μεγάλης διαμονής για σπουδές, συντομότερα ταξίδια και πολιτιστικό τουρισμό.

4. Η άνθιση του ψηφιακού νομαδισμού

Το 2017, μόλις το 0,6% των ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας θεώρησαν το στυλ διακοπών τους ως «ψηφιακός νομάδας» σε σχέση με πιο παραδοσιακά πρότυπα διακοπών, όπως ο backpacker. Ωστόσο το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει 1,8 εκατ. ταξίδια.

Οι ψηφιακοί νομάδες κάνουν μεγάλη χρήση της Airbnb (το 56% τη χρησιμοποίησε στο τελευταίο ταξίδι), τείνουν να αγοράζουν αεροπορικά εισιτήρια στο διαδίκτυο (85%) και χρησιμοποιούν τα ΟΤΑ για κράτηση διαμονής (55%).

Οι ταξιδιώτες αυτοί τείνουν 3 φορές σε σχέση με τους υπόλοιπους να χρησιμοποιούν χώρους εργασίας και γι’ αυτό απαιτούν γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ επηρεάζουν και άλλους ταξιδιώτες της ηλικίας τους μέσα από συμβουλές lifestyle σε blogs στο διαδίκτυο.

5. Τα κλειδιά για την ικανοποίηση των ταξιδιωτών αυτών

Αυτά είναι, όπως προκύπτουν από τους ίδιους, ο προορισμός, η διάρκεια των διακοπών και οι δραστηριότητες.

Η ικανοποίηση κορυφώνεται στις διακοπές ενός μήνα, όμως αύξηση της ικανοποίησης καταγράφεται και στα ταξίδια από 3 έως 6 μήνες. Όσο περισσότερες δραστηριότητες και εμπειρίες έχουν στον προορισμό, τόσο ανεβαίνει το επίπεδο ικανοποίησής τους. Τα ταξίδια στο Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδονησία και το Περού φαίνεται ότι αφήνουν τους ταξιδιώτες αυτούς με τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης.

6. Η Generation Z είναι το μέλλον των ταξιδίων

Η Gen Z προοδευτικά θα γίνει η μεγαλύτερη γενιά καταναλωτών μέχρι το 2020.

Φέρνουν το δικό τους άρωμα στην αγορά ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας. Για παράδειγμα, τείνουν στον ίδιο βαθμό με την generation Y να κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις. Ωστόσο χρησιμοποιούν λιγότερο ΟΤΑ. Οι Gen Z είναι επίσης πιο κοινωνικοί από τους millennials και τείνουν να επιδιώκουν μεγαλύτερη σύνδεση με τους ντόπιους.

Check Also

Στον τουριστικό τομέα «χρωστάει» το 2018 το 47,2% του ΑΕΠ της η Κρήτη

ekirikas.com Σύμφωνα με στοιχεία και εκτιμήσεις που περιλαμβάνονται στη μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize