Αρχική / FreeTime / Το burger που ξεπουλάει δεν έχει κρέας!

Το burger που ξεπουλάει δεν έχει κρέας!

Στα χορτοφαγικά burger «το γύρισε» καναδική αλυσίδα fast food, μετά από 60 χρόνια πετυχημένης παρουσίας, και δεν το έχει μετανιώσει: οι πελάτες της έχουν ξετρελαθεί με τα νέα μπιφτέκια από μπιζέλια, ροβίτσα και τεύτλα.

Η A&W Canada είναι η δεύτερη μεγαλύτερα αλυσίδα μπέργκερ στη χώρα και ακούει τις ανάγκες των πελατών της που ζητούσαν ολοένα πιο επίμονα ένα μπιφτέκι με μεγάλη πρωτεϊνική αξία, χωρίς κρέας. Το αποτέλεσμα ήταν το πιάτο «Beyond Meat», ένα burger σε καλιφορνέζικο στιλ που πρόσθεσε στον κατάλογό της τον Ιούλιο.

Η τεράστια επιτυχία του νέου πιάτου ξεπέρασε κάθε προσδοκία: μέσα σε λίγες εβδομάδες «ξεπούλησε» σε όλη τη χώρα, όπως αποκαλύπτει η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Σούζαν Σενεκάλ. Το χορτοφαγικό burger θα σερβίρεται και πάλι στα καταστήματα από την 1η Οκτωβρίου, αφού τα αποθέματα εξαντλήθηκαν.

«Το burger είχε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από αυτή που περιμέναμε. Η φυτική πρωτεΐνη έχει αποκτήσει πολλούς υποστηρικτικές και τράβηξε το ενδιαφέρον των καταναλωτών», εξηγεί η ίδια.

Το νέο προϊόν εντάσσεται στη στρατηγική της καναδικής εταιρείας να κάνει μια στροφή προς την υγιεινή διατροφή με πιο προσεγμένα υλικά για όσους προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους. Πριν από πέντε χρόνια, η A&W Canada αποφάσισε να παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα διατροφικά συστατικά και την προέλευση των πρώτων υλών της, ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ευαισθησία των καταναλωτών για αυτά τα θέματα.

Βοηθός Δημοσιογράφου
Τελειόφοιτη Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών

Check Also

Υπολογιστής ετών… 42 δουλεύει ακόμη και «έπιασε» 375.000 δολάρια σε δημοπρασία

cnn.gr Ένας υπολογιστής Apple-1 (το πρώτο μοντέλο που κυκλοφόρησε η εταιρεία το 1976) πουλήθηκε αντί 375.000 δολαρίων σε δημοπρασία στη …

Σχόλια

Font Resize