Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / Στο κόκκινο για κατάργηση τουλάχιστον 3 σχολεία του Ρεθύμνου – Εσπευσμένα σε γενική σύσκεψη με τον περιφερειακό στο Ρέθυμνο

Στο κόκκινο για κατάργηση τουλάχιστον 3 σχολεία του Ρεθύμνου – Εσπευσμένα σε γενική σύσκεψη με τον περιφερειακό στο Ρέθυμνο

Στο κόκκινο για συγχώνευση και κατάργηση βρίσκονται σχολικές μονάδες της ενδοχώρας του Ρεθύμνου με τις τοπικές κοινωνίες, την αυτοδιοίκηση και τους εκπαιδευτικούς φορείς να βρίσκονται σε αναβρασμό! Πρόκειται για σχολεία στο Μυλοπόταμο και το Αμάρι τα οποία σίγουρα θα οδηγηθούν σταδιακά σε λουκέτο, εάν προχωρήσει η προτεινόμενη από το υπουργείο παιδείας μοριοδότηση.

Στα τέλη της εβδομάδας αναμένεται σε γενική σύσκεψη στο Ρέθυμνο να παραστεί ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης Κρήτης, Γιώργος Τερζάκης για να τού τεθούν υπόψη οι ανησυχίες, οι προβληματισμοί και οι προτεινόμενες λύσεις από εκπαιδευτικούς φορείς, τις τοπικές κοινωνίες και την αυτοδιοίκηση. Το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδίως στον Μυλοπόταμο και το Αμάρι.

Αυτό που ζητούν οι φορείς είναι να τεθεί ως βάση η μοριοδότηση των σχολείων της πόλης του Ρεθύμνου με 3 μόρια, όπως και αυτά του Λασιθίου και όχι με 2 όπως συμβαίνει με τα σχολεία της πόλης του Ηρακλείου και των Χανίων. Στη συνέχεια σταδιακά, θεωρούν ότι θα πρέπει να αυξάνεται η μοριοδότηση, ακόμη και στα νέα σχολεία στα προάστια του Ρεθύμνου στο Σφακάκι και το Ατσιπόπουλο και αυτό για να αποφευχθεί η συγκέντρωση μαθητών στην πόλη που θα σημάνει μακροπρόθεσμα, τη λειτουργία διπλοβάρδιας.

Επιπλέον, θα πρέπει οπωσδήποτε να ενισχυθούν σε μόρια τα απομακρυσμένα σχολεία όπως το Γυμνάσιο και ιδίως το ΕΠΑΛ Γαράζου που έχει δει τον μαθητικό του πληθυσμό να μειώνεται στο μισό μέσα σε μια τετραετία. Στο κόκκινο για λουκέτο βρίσκεται και το Γυμνάσιο στην Κράνα, δεδομένου ότι αποχαρακτηρίζεται από δυσπρόσιτο και μειώνεται παράλληλα και η μοριοδότησή του. Εκτός από τον Μυλοπόταμο, δύσκολη η κατάσταση και στο Αμάρι, αφού το Γυμνάσιο Συβρίτου οδηγείται σε λουκέτο, ενώ παράλληλα δε φαίνεται να ενισχύεται το Γυμνάσιο και το Λύκειο στον Φουρφουρά που θα παραμείνουν ως τα μοναδικά πια στο δήμο Αμαρίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύσσωμοι οι 38 διευθυντές σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ρεθύμνου έχουν προσυπογράψει την οπτική της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου και του ΠΥΣΔΕ επί του θέματος, ενώ και ο δήμος Μυλοποτάμου ζητά επισταμένως την ενίσχυση των σχολείων της περιφέρειας στη μοριοδότηση και στον χαρακτηρισμό τους ως δυσπρόσιτα, αφού η μη έγκαιρη στελέχωση των σχολείων που δεν είναι ελκυστικά στους εκπαιδευτικούς, τα οδηγεί σε αργό θάνατο με το θέμα να είναι ιδιαιτέρως επιτακτικό για γόνιμη λύση. δεδομένου ότι οι αλλαγές της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων, δεν είναι ένα θέμα που μπορεί να ανοίγει σε κάθε διακυβέρνηση του υπουργείου παιδείας…

Στο θέμα επανέρχεται με επιστολή και ο δήμος Μυλοποτάμου:

Η επιτροπή Παιδείας του Δήμου Μυλοποτάμου εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την προτεινόμενη από το Υπουργείο μοριοδότηση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην περιοχή του Δήμου Μυλοποτάμου, διότι δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας αυτών.

Τα περισσότερα σχολεία της επαρχίας είναι μικρά, λειτουργούν σε μακρινά, μικρά, ορεινά ή ημιορεινά χωριά, με παλιό οδικό δίκτυο ανάμεσα από τις οροσειρές του Ψηλορείτη και των Ταλαίων Ορέων.

Απομακρυσμένα από τις πόλεις του Ρεθύμνου και του Ηρακλείου, τα σχολεία των χωριών αυτών δεν επιλέγονται εύκολα από εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα σχεδόν πάντα να καθυστερεί η στελέχωσή τους και ειδικά στα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα, ειδικότητες να καλύπτονται Δεκέμβριο ή Ιανουάριο, δηλαδή αρκετούς μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αυτό έχει δυσμενές αντίκτυπο στην εκπαίδευση των παιδιών και προκαλεί σοβαρές αντιδράσεις των γονέων και κηδεμόνων αλλά και της κοινωνίας.

Ως εκ τούτου, ένα από τα μέτρα που θα μπορούσαν να δώσουν διέξοδο στο ζήτημα αυτό, είναι η αυξημένη μοριοδότηση των σχολείων και ο χαρακτηρισμός τους ως δυσπρόσιτα.

ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕ:

  1. Για όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Μυλοποτάμου να ισχύσει η μοριοδότηση που προτείνουν τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ της Π.Ε. Ρεθύμνου, η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου και ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Ρεθύμνου.
  2. Όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Δημοτικών Ενοτήτων Ζωνιανών και Κουλούκωνα του Δήμου Μυλοποτάμου, τα οποία έως σήμερα δεν έχουν χαρακτηριστεί δυσπρόσιτα, να χαρακτηριστούν δυσπρόσιτα με την αυξημένη μοριοδότηση που προβλέπεται.

Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου σε επίπεδο εκπαίδευσης συνεχίζει να αναδεικνύει αξιοποιώντας τη διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ρεθύμνου Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης. Ειδικότερα, ο κ. Κεφαλογιάννης κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κώστα Γαβρόγλου, για την άμεση ανάγκη αντικατάστασης του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού των σχολικών μονάδων της Π.Ε Ρεθύμνου. Με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα, ο Ρεθεμνιώτης Βουλευτής διεκδικεί να καλυφθούν οι εξοπλιστικές ανάγκες των σχολείων της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου που έχουν παγώσει εξαιτίας της οικονομικής αδυναμίας της υπηρεσίας «Κτιριακές Υποδομές» του Υπουργείου Παιδείας. Όπως επισημαίνει ο κ. Κεφαλογιάννης «Με δεδομένη την  υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών τα τελευταία χρόνια και με γνώμονα την ανάγκη ενίσχυσης εκπαιδευτικών υποδομών του νομού, καλούμε τον αρμόδιο Υπουργό να αναλάβει άμεσες πρωτοβουλίες για την αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου εξοπλισμού των σχολικών μονάδων στην Π.Ε. Ρεθύμνου».

Παράλληλα, ζητάει ενημέρωση από το αρμόδιο Υπουργό αναφορικά με την καθυστέρηση έγκρισης του κτιριολογικού που αφορά την κατασκευή του 16ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου στην περιοχή του Τιμίου Σταυρού, την οποία αναμένει ο Δήμος Ρεθύμνου προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία έκδοσης οικοδομικής άδειας και η μελέτη για την κατασκευή νέου σχολικού συγκροτήματος. Τέλος, κατέθεσε ως Κοινοβουλευτική αναφορά την επιστολή των Συλλόγων Διδασκόντων του Γυμνασίου και του Γενικού Λυκείου Ανωγείων ζητώντας τον χαρακτηρισμό των σχολικών μονάδων ως «δυσπρόσιτων» σχολείων.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:

«Στα Ανώγεια  σήμερα, ημέρα Τρίτη 16 Ιανουαρίου και ώρα 5η, πραγματοποιήθηκε κοινή συνεδρίαση των Συλλόγων Διδασκόντων του Γυμνασίου και του Γενικού Λυκείου Ανωγείων και μετά από πρόσκληση των Διευθυντριών, κατόπιν της σχετικής υπόδειξης της Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου (Πέμπτη 11/1/18) σχετικά με το θέμα της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων του νομού.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, αφού έλαβαν υπόψη τους

  • τις σχετικές προτάσεις για την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων μας από τους αρμόδιους φορείς
  • τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες μας, το ότι δηλαδή κάθε χρόνο φτάνει Δεκέμβριος για να καλυφθούν τα σχολεία μας σε βασικές ειδικότητες φιλολόγων-μαθηματικών και το ότι υπάρχουν μαθήματα όπως Θρησκευτικά και Αγγλικά που δεν διδάχθηκαν ολόκληρες σχολικές χρονιές!
  • την πρόταση από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων με στόχο τον επανακαθορισμό των σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στην κατηγορία «Δυσπρόσιτα», με την οποία καλεί το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΠΕ) και το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) να υποβάλουν έως 22/01/2018 τις εισηγήσεις τους για τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους, λαμβάνοντας υπόψη ότι στην κατηγορία «δυσπρόσιτα» θα κατατάσσονται όλες οι σχολικές μονάδες που θα μοριοδοτηθούν από 10 έως 14 μόρια με βάση τα εξής κριτήρια:

α) βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από την έδρα του νομού (τα σχολεία μας απέχουν 55 χλμ. από την έδρα του νομού)

β) βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο (τα σχολεία μας βρίσκονται σε υψόμετρο 800 μ.)

γ) είναι σε νησιωτικές ή/και παραμεθόριες περιοχές

δ) είναι δύσκολα προσβάσιμα λόγω των ιδιαίτερων συγκοινωνιακών συνθηκών(υπάρχει μόνο ένα δρομολόγιο λεωφορείου από το Ρέθυμνο στις 05:30 π.μ.) και

ε) έχουν μικρή οργανικότητα

Και αφού διαπίστωσαν  ότι οι  σχολικές μονάδες μας τα  πληρούν και θεωρώντας ότι ο χαρακτηρισμός τους ως «δυσπρόσιτα» σχολεία θα αποτελέσει κίνητρο για τους συναδέλφους αναπληρωτές, που αποτελούν τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό του εκπαιδευτικού μας δυναμικού,

 

                                                   αποφάσισαν

να ζητήσουν τον χαρακτηρισμό των σχολικών μονάδων ως «δυσπρόσιτων» σχολείων με την αντίστοιχη μοριοδότηση που προτείνεται, δηλαδή με τουλάχιστον δέκα (10) μόρια».

 

Ήδη από τις 4 Απριλίου 2017 το ΠΥΣΔΕ είχει εισηγηθεί τις μοριοδοτήσεις σχολείων που υποστηρίζει μέχρι σήμερα:

                                                  Πράξη 5η/04-04-2017

Στο Ρέθυμνο και στο γραφείο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Ρεθύμνης  σήμερα 04 Απριλίου  2017  ημέρα  Τρίτη  και  ώρα  13.00  μ.μ. συνεδρίασε το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) Π.Ε. Ρεθύμνης που συγκροτήθηκε με την αρ. Φ.30/172/11-01-2017 απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης.

Στη σημερινή συνεδρίαση έλαβαν μέρος οι:

1) Ταξάκης Ανδρέας εκπαιδευτικός Κλ. ΠΕ03, με βαθμό Α΄, Διευθυντής Δευτερο­βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ρεθύμνου, ως πρόεδρος.

2) Φωτάκης  Μιχαήλ, εκπαιδευτικός Κλ.ΠΕ17.01 με βαθμό Α΄ Διευθυντής του Γυμνασίου Περάματος  ως αντιπρόεδρος

3) Θωμαδάκη Θεονύμφη,  εκπαιδευτικός Κλ.ΠΕ02 με βαθμό Α΄, Διευθύντρια του Γυμνασίου Κοξαρές, τακτικό μέλος.

4) Νικολάου Δέσποινα του Ευαγγέλου, εκπαιδευτικός Κλ. ΠΕ02, με βαθμό Α΄, του Περάματος,  ως τακτικό αιρετό μέλος.

5) Μαρκαντώνης  Ευθύμιος του  Γεωργίου  εκπαιδευτικός Κλ. ΠΕ03, με βαθμό Α΄, του 2ου Γυμνασίου Ρεθύμνου, ως τακτικό αιρετό μέλος.

Γραμματέας του Συμβουλίου ήταν ο Σπυρίδων  Λόκος εκπαιδευτικός Κλ ΠΕ02 με βαθμό Α΄, Γραμματέας ΠΥΣΔΕ.

Στη σημερινή συνεδρίαση προήδρευσε ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Ρεθύμνης Ταξάκης  Ανδρέας σύμφωνα με το εδάφιο 3ο της παραγράφου 11 του άρθρου 47 του νόμου 3848/2010.

Η συνεδρίαση έγινε ύστερα από πρόσκληση των μελών του συμβουλίου με το αρ Φ.30/5/03-04-2017 έγγραφο του προέδρου του ΠΥΣΔΕ. Διαπιστώθηκε απαρτία με την παρουσία  5  μελών του συμβουλίου.

Το Συμβούλιο έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις στα θέματα που επρόκειτο να συζητηθούν:

 

1ο Θέμα: Εισήγηση για κατάταξη Σχολικών Μονάδων σε Κατηγορίες Μετάθεσης-Μοριοδότηση

Εισήγηση: ο Πρόεδρος του Συμβουλίου θέτει υπόψη των μελών:

1) Τις διατάξεις του άρθρου 14 του του Π.Δ 100/97 με θέμα «Τροποποίηση του  Π.Δ. 50/96 «Μεταθέσεις  των εκπαιδευτικών  της  Δημόσιας  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης όπως αντικαταστάθηκε  με το άρθρο 1 παρ. 2  του  Π.Δ. 39/98».

2) Τις διατάξεις του άρθρου 18 της αρ.Φ353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 υπουργικής απόφασης με θέμα «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων των περιφερειακών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των διευθυντών και εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων και των ΣΕΚ και των συλλόγων των διδασκόντων».

3) Το αρ. πρωτ. 160/14-1-2011 έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης  Κρήτης  με θέμα  «Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων»

4) Το αρ. πρωτ. 3324/Δ4/12-1-2011  έγγραφο  του ΥΠ.Δ.Β.Μ.Θ.  με θέμα  «Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

5) Το με ημερομηνία 24-02-2017  έγγραφο της  ΕΛΜΕ  Ρεθύμνου  με θέμα  «Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων».

6) Την με Αριθ. Πρωτ. Φ10/1814/209457/ΓΔ4/7-12-2016  εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  με θέμα: «Κατάταξη σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Κατηγορίες Μετάθεσης-Μοριοδότηση».

7) Την με Αριθ. Πρωτ. Φ10/70/2659/Δ1/16-02-2017  εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  με θέμα: «Κατάταξη σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Κατηγορίες Μετάθεσης-Μοριοδότηση  και Επανακαθορισμός  των Δυσπρόσιτων Σχολικών Μονάδων».

 

Και ακολούθως, εισηγείται στο Συμβούλιο να  γίνει εισήγηση   προς  το αρμόδιο Τμήμα του ΥΠ.Π.Ε.Θ., με ταυτόχρονη κοινοποίησή της στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης Κρήτης,  σύμφωνα  με τις με Αριθ. Πρωτ.  Φ10/1814/209457/ΓΔ4/7-12-2016  και  Φ10/70/2659/Δ1/16-02-2017  σχετικές εγκυκλίους  του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  καθώς και  το με ημερομηνία 24-02-2017 σχετικό έγγραφο της  ΕΛΜΕ  Ρεθύμνου,  πάνω στο ζήτημα της  Κατάταξης Σχολικών Μονάδων της περιφέρειάς μας  σε  Κατηγορίες Μετάθεσης – Μοριοδότηση.

ΑΠΟΦΑΣΗ: Το Συμβούλιο, αφού άκουσε την παραπάνω εισήγηση και μετά από διαλογική συζήτηση,  αποφασίζει με πλειοψηφία  5-2,  καθώς καταψήφισαν οι αιρετοί  Νικολάου  Δέσποινα  και  Μαρκαντώνης  Ευθύμιος,  (καθώς  διατύπωσαν την άποψη  ότι, όπως αναφέρεται  αυτολεξεί και σε σχετική ανακοίνωση  της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου, την οποία προσκόμισαν στη γραμματεία  του  Συμβουλίου, «η αναμοριοδότηση των σχολείων σε μια πιο δίκαιη βάση δεν μπορεί να αποκρύψει τις τεράστιες περικοπές στον αριθμό των μεταθέσεων τα τελευταία χρόνια. Στη Δευτεροβάθμια από τις 6.977 αιτήσεις μετάθεσης, που υποβλήθηκαν, ικανοποιήθηκαν οι 404 (ποσοστό 5,77%)! Είναι οι λιγότερες μεταθέσεις που έγιναν ποτέ στην Εκπαίδευση, την ίδια στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες κενές οργανικές θέσεις. Το ίδιο ισχύει και με τις αποσπάσεις. Χιλιάδες συνάδελφοι είναι εγκλωβισμένοι μακριά από τις περιοχές τους, μακριά ακόμα και από τις οικογένειές τους μη μπορώντας να πάρουν μετάθεση. Η ύπαρξη ενός πιο δίκαιου συστήματος μοριοδότησης των σχολείων και μεταθέσεων–τοποθετήσεων σε οργανικές προϋποθέτει μαζικούς διορισμούς, την ύπαρξη σταθερών εργασιακών σχέσεων, μονιμότητα, οργανικότητα. Οι υπηρεσιακές μεταβολές βρίσκονται εγκλωβισμένες στη μέγγενη της αντιλαϊκής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής πραγματικότητας, την οποία διαμορφώνει η πολιτική των κυβερνήσεων και συνδέονται άμεσα με τη διαδικασία της υπαρκτής κινητικότητας που υπάρχει μέσα στον κλάδο και ανοίγει πιο έντονα σε όλο το Δημόσιο (βλ. ν. 4440/2016).».),  να προτείνει στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Ρεθύμνης να  γίνει εισήγηση   προς  το αρμόδιο Τμήμα του ΥΠ.Π.Ε.Θ., με ταυτόχρονη κοινοποίησή της στον Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης Κρήτης, σύμφωνα  με τις με Αριθ. Πρωτ.  Φ10/1814/209457/ΓΔ4/7-12-2016  και  Φ10/70/2659/Δ1/16-02-2017  σχετικές εγκυκλίους  του ΥΠ.Π.Ε.Θ.  καθώς και  το με ημερομηνία 24-02-2017 σχετικό έγγραφο της  ΕΛΜΕ  Ρεθύμνου,  πάνω στο ζήτημα της  Κατάταξης Σχολικών Μονάδων της περιφέρειάς μας  σε  Κατηγορίες Μετάθεσης – Μοριοδότηση.  ως  παρακάτω:

 

 Α) Σε ότι αφορά  την πιθανή επανακατάταξη των σχολικών μονάδων της περιφέρειάς μας σε Κατηγορίες Μετάθεσης,  να  γίνει διαχωρισμός της  περιοχής μετάθεσης Π.Ε. Ρεθύμνης σε  δυο (2) περιοχές  μετάθεσης, Α΄ (για τα σχολεία  του Δήμου Ρεθύμνου) και Β΄ (για όλα τα επαρχιακά σχολεία),  επειδή  ο εν λόγω διαχωρισμός θα συνεισφέρει θετικά στη στελέχωση των επαρχιακών σχολείων

Παράλληλα  όμως, όπως επισημάνθηκε από τα μέλη του Συμβουλίου,  θα πρέπει  να ληφθεί μέριμνα να αντιμετωπιστεί  το ζήτημα  της  ισότιμης και δίκαιης μεταχείρισης (σε ό τι αφορά τη μετάθεση και τις κάθε είδους τοποθετήσεις) των εκπαιδευτικών που βρίσκονται   κατά την παρούσα φάση στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ  Π.Ε. Ρεθύμνης  και άρα θα πρέπει να ενταχθούν οργανικά σε κάποια από τις δυο περιοχές Α΄ ή  Β΄,  και συγκεκριμένα  να  θεσμοθετηθεί  η ένταξη όλων ανεξαιρέτως στη Β΄  περιοχή μετάθεσης.

 

Β) Σε ότι αφορά τη  Μοριοδότηση  των σχολικών μονάδων να γίνει αύξηση των Μορίων Δυσμενών Συνθηκών  κατά πρώτον των σχολείων  της πόλης του Ρεθύμνου,  λόγω της έλλειψης άμεσης ακτοπλοϊκής και αεροπορικής διασύνδεσης με την ηπειρωτική Ελλάδα,  και κατά δεύτερον  όλων των επαρχιακών σχολείων της περιφέρειάς μας,  επειδή χαρακτηρίζονται επιπροσθέτως  από ιδιαίτερες κοινωνικές συνθήκες αλλά και αυξημένες παιδαγωγικές ανάγκες, ώστε να δοθούν κίνητρα στους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς να παραμένουν στα σχολεία αυτά για περισσότερα χρόνια,  πράγμα που θα συμβάλει στην ομαλή λειτουργία τους οργανωτικά και παιδαγωγικά  καθώς  και  στην αντιμετώπιση  της αυξημένης μαθητικής διαρροής που εμφανίζεται, ιδιαίτερα  στα σχολεία  της επαρχίας,  και συγκεκριμένα  να γίνει επαναπροσδιορισμός των Μορίων Δυσμενών Συνθηκών  των σχολείων ως παρακάτω:

 

1ο Γυμνάσιο  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

2ο Γυμνάσιο  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

3ο Γυμνάσιο  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

4ο Γυμνάσιο  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

Μουσικό  Γυμνάσιο Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου Παν/μίου Κρήτης (Δήμος Ρεθύμνου) στην κατηγορία Γ αντί για

                                                                                                                                                              Β.

ΕΕΕΕΚ Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

1ο ΓΕΛ. Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

2ο ΓΕΛ. Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

3ο ΓΕΛ. Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

Εσπερινό  ΓΕΛ  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

5ο Πειραματικό  ΓΕΛ Ρεθύμνου  Παν/μίου  Κρήτης (Δήμος Ρεθύμνου) στην κατηγορία Γ αντί για  Β.

1ο ΕΠΑΛ  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

2ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

Εσπερινό  ΕΠΑΛ.  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

Ε.Κ. Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου)  στην κατηγορία  Γ  αντί για  Β.

Γυμνάσιο  Ατσιποπούλου  (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Ατσιπόπουλο)  στην κατηγορία  Δ  αντί για  Β.

ΓΕΛ Ατσιποπούλου  (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Ατσιπόπουλο)  στην κατηγορία  Δ  αντί για  Β.

Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Γεράνι)  στην κατηγορία  Δ  αντί για  Β.

5ο Γυμνάσιο  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Σφακάκι)  στην κατηγορία  Δ  αντί για  Β.

4ο ΓΕΛ  Ρεθύμνου (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Σφακάκι)  στην κατηγορία  Δ  αντί για  Β.

Γυμνάσιο  Επισκοπής  (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Επισκοπή)  στην κατηγορία  Ε αντί  για  Γ.

ΓΕΛ  Επισκοπής  (Δήμος Ρεθύμνου, στην τοποθεσία Επισκοπή)  στην κατηγορία  Ε  αντί για  Γ.

Γυμνάσιο  Πανόρμου  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  Ε  αντί για  Δ.

ΓΕΛ  Πανόρμου  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  Ε  αντί  για   Δ.

Γυμνάσιο  Κοξαρές  (Δήμος Αγίου  Βασιλείου)  στην κατηγορία  ΣΤ  αντί  για   Δ.

Γυμνάσιο  Περάματος  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  Ζ  αντί  για  Ε.

ΓΕΛ  Περάματος  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  Ζ  αντί  για  Ε.

Γυμνάσιο  Σπηλίου  (Δήμος Αγίου  Βασιλείου)  στην κατηγορία  Ζ  αντί  για  Ε.

ΓΕΛ  Σπηλίου  (Δήμος Αγίου  Βασιλείου)  στην κατηγορία  Ζ  αντί  για  Ε.

Γυμνάσιο  Συβρίτου  (Δήμος  Αμαρίου)  στην κατηγορία  Η  αντί  για ΣΤ.

Γυμνάσιο  Γαράζου  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  Θ  αντί  για ΣΤ.

ΕΠΑΛ  Γαράζου  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  Θ  αντί  για ΣΤ.

Γυμνάσιο  Φουρφουρά  (Δήμος  Αμαρίου)  στην κατηγορία  Θ  αντί  για Η.

ΓΕΛ  Φουρφουρά  (Δήμος  Αμαρίου)  στην κατηγορία  Θ  αντί  για Η.

Γυμνάσιο  Ανωγείων  (Δήμος  Ανωγείων)  στην κατηγορία  Ι  αντί  για  Ζ.

ΓΕΛ  Ανωγείων  (Δήμος  Ανωγείων)  στην κατηγορία  Ι  αντί  για  Ζ.

Γυμνάσιο  Κράνας  (Δήμος  Μυλοποτάμου)  στην κατηγορία  ΙΑ  αντί  για Θ.

 

 

      Αφού τελείωσαν τα θέματα που επρόκειτο να συζητηθούν λύθηκε η συνεδρίαση.

 

Ο πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ                                                                       Ο  γραμματέας του ΠΥΣΔΕ

 

Ανδρέας Κ. Ταξάκης                                                                                     Σπυρίδων Λόκος

 

Αναλυτικά στο αρχείο η υφιστάμενη μοριοδότηση των σχολείων, η προτεινόμενη από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και η σχεδιαζόμενη από το υπουργείο παιδείας ανά την Κρήτη

Αναμοριοδότηση σχολείων 2017_πρόταση Υπουργείου

Check Also

Απομακρύνεται ο δάσκαλος που κλείδωσε μαθητή στην τάξη

thetoc.gr Με εντολή του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου, απομακρύνεται από το 15ο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize