Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Σοκαριστικός θάνατος εφήβου από υπερβολική χρήση αποσμητικού
epa06691696 A Police vehicle outside Alder Hey Hospital in Liverpool, Britain, 25 April 2018, where Alfie Evans is a patient. Seriously ill, 23 month old Alfie Evans has been at the centre of a life support battle between his parents, health officials and the British justice system for several months. Media reports on 25 April 2018 state that Alfie's parents are to appeal against Italy travel ban ruling with a further appeal in a bid to take him abroad for treatment. Alfie has doctors say a degenerative neurological condition. EPA/PETER POWELL

Σοκαριστικός θάνατος εφήβου από υπερβολική χρήση αποσμητικού

Σε ατύχημα οφείλεται ο θάνατος έφηβου στη Βρετανία που βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις του, στο σπίτι του στο Νόρφολκ, στη Βρετανία, αφού είχε εισπνεύσει αποσμητικό.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η εισαγγελέας, ένα χρόνο μετά το θάνατο του 13χρόνου, κατά τη διάρκεια της δίκης για την υπόθεση, επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις αυτοκτονίας.

Σύμφωνα, άλλωστε και με τη νεκροψία, ο θάνατός του προκλήθηκε από «εισπνοή αεροζόλ», ενώ υπέστη επίσης καρδιακή προσβολή.

O Τζακ Γουάπλ είχε καθησυχάσει προηγουμένως τη μητέρα του πως ο μόνος λόγος που πολύ συχνά ψέκαζε το αποσμητικό της στον χώρο ήταν για να την μυρίζει σε περίπτωση που ένιωθε άγχος όταν εκείνη έφευγε από το σπίτι.

Στην ακροαματική διαδικασία στο δικαστήριο, η μητέρα του 13χρονου, Σούζαν ανέφερε πως είχε παρατηρήσει ότι έλειπαν συχνά συσκευασίες αποσμητικού από το σπίτι ή όσες υπήρχαν έμοιαζαν πιο ελαφριές από ό,τι συνήθως.

Όπως εξήγησε, ο Τζακ την είχε καθησυχάσει πως δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα, λέγοντας πως ψεκάζει το αποσμητικό επειδή μύριζε όπως εκείνη.
Οι γονείς του τού είχαν μιλήσει επανειλημμένα για την κατάχρηση του αποσμητικού.

Στις 13 Ιουνίου, η μητέρα του Τζακ τον βρήκε χωρίς τις αισθήσεις του μέσα στην κρεβατοκάμαρά του και δίπλα του ένα αποσμητικό σπρέι…

Σύμφωνα με την εισαγγελέα, η εισπνοή αποσμητικών μπορεί περισσότερο να βλάπτει την καρδιά παρά τους πνεύμονες.

«Θεωρώ πολύ πιθανό να χρησιμοποίησε το αποσμητικό και ξαφνικά να πέθανε», σημείωσε η εισαγγελέας, προσθέτοντας πως δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο 13χρονος ήθελε να αυτοκτονήσει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize