Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / NEWS VIDEOS / Ρέθυμνο – We do local δηλώνουν οι ξενοδόχοι και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!

Ρέθυμνο – We do local δηλώνουν οι ξενοδόχοι και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά!

Θριαμβεύει και πρωτοπορεί η Κρήτη ως ναυαρχίδα του τουρισμού πανελλαδικά, μέσα από τον θεσμό We do local που έχει ως στόχο την αξιοποίηση των οικονομικών πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού των τοπικών κοινωνιών στον τουρισμό.

Ήρθε μάλιστα η ώρα της συνέργειας με την ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία της αυθεντικότητας και της τοπικότητας του τουριστικού προορισμού, όπως εξάλλου συντελείται και στα ξενοδοχεία της Κρήτης που συμμετέχουν στο We do local.

Είναι αξιοσημείωτο δε, ότι, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου και εταίρο του θεσμού We do local, Μανώλη Τσακαλάκη, ότι η πρωτοβουλία αυτή, συν τοις άλλοις, ορίζει ότι σε ένα υψηλό ποσοστό, το απασχολούμενο προσωπικό προέρχεται από την τοπική κοινωνία με αποτέλεσμα να έχει μπει ένα σημαντικό ανάχωμα στην εκροή εργατικού δυναμικού από την Ελλάδα στο εξωτερικό, στον κλάδο του τουρισμού, αφού οι ξενοδοχοϋπάλληλοι παραμένουν στο νησί για την εργασία τους.

Πλέον, η νέα συνεργασία με την στήριξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, δίνει τη δυνατότητα για μεγάλης κλίμακας ανάδειξη συγχρόνως τόσο των επώνυμων τοπικών προϊόντων όσο και των ξενοδοχείων και προορισμών στα σημεία πώλησης τροφίμων σε Ελλάδα και εξωτερικό με τα κρητικά προϊόντα να καταναλώνονται στα ξενοδοχεία και με τους επισκέπτες να τα αναζητούν στα ράφια και να γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές τους, διεθνώς!

κάμερα: Γιάννης Ράλλης

cretedoc.gr

Παρουσίαση της συνεργασίας του ”We do local” με Π.Ο.Ξ και “ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ” στη ΓΣ του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνης

Τίτλος της παρουσίασης ήταν οι «Κοινές Ενέργειες Marketing Τροφίμων & Τουρισμού με βάση τα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα («ΤΕΤοΠ») με τη συμμετοχή της ΠΟΞ» και αναλύθηκε το καινοτόμο μοντέλο αποδοτικής διασύνδεσης της Γαστρονομίας ενός Τόπου με τον Τουρισμό με βάση τα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα (ΤΕΤοΠ). O πυρήνας του μοντέλου αυτού είναι η ενίσχυση της επικοινωνίας των Προορισμών και των ξενοδοχείων απ’ ευθείας στον καταναλωτή, με διαρκή και πολύ αποδοτικό τρόπο, για ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους αλλά και άμεσες πωλήσεις. Επίσης αναλύθηκε γιατί σημαντική παράμετρος του μοντέλου είναι η πλήρης και διαφανής παρουσίαση επιλεγμένων ελληνικών προϊόντων και των παραγωγών τους στην τουριστική εστίαση.

Μέσα από την συνεργασία του We do local με την ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ επιδιώκεται μια πιο άμεση επικοινωνία της «Αυθεντικότητας» και «Τοπικότητας» σε μεγάλο αριθμό καταναλωτών-τουριστών, με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Πλέον, η νέα συνεργασία με την στήριξη της ΠΟΞ δίνει τη δυνατότητα για μεγάλης κλίμακας ανάδειξη συγχρόνως τόσο των επώνυμων τοπικών προϊόντων όσο και των ξενοδοχείων/προορισμών στα σημεία πώλησης τροφίμων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του Συλλόγου Ξενοδόχων Ν. Ρεθύμνης.

Σχετικά με το WedolocalΤο Wedolocal είναι ένα καινοτόμο brand φιλοξενίας που ακολουθεί τις παγκόσμιες τάσεις (Τοπικότητας, Αυθεντικότητας, Νέων Εμπειριών & Γαστρονομίας). Απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις δίνοντας τους τις κατάλληλες κατευθύνσεις και προϋποθέσεις για να ανταποκριθούν στις τρέχουσες τάσεις της Αυθεντικότητας. Το Wedolocal είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας της Κρήτης και της Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τους φορείς πιστοποίησης Cosmocert, TUVAustriaHellas, TUVHellas και LetrinaSA και τη LocalFoodExpertssce. Έως σήμερα διαθέτει 37 Πιστοποιημένα Μέλη – 28 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα και 9 πλοία (ΑΝΕΚ/BlueStar).

Για περισσότερες πληροφορίες:

www.wedolocal.gr

Email: [email protected]

Τηλ επικοινωνίας: +30 2810-231709, 6971872663

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize