Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / FreeTime / Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε ανάλογα με το βάρος μας

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε ανάλογα με το βάρος μας

Το νερό, κύριο συστατικό του σώματός μας, προσφέρει ανεξάντλητη ενέργεια και εγγυάται υγεία και ομορφιά. Δημιουργώντας  ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα κατανάλωσης νερού καθημερινά, μπορούμε να τροφοδοτούμε επάξια τον οργανισμό μας, όπως κάνουμε άλλωστε, και με την αναγκαία ποσότητα θερμίδων που μας αναλογεί. 

Ως γυναίκες οφείλουμε να καταναλώνουμε λίγο περισσότερα από 2 λίτρα νερό ημερησίως, ενώ αντίστοιχα οι άνδρες πρέπει να πίνουν λίγο παραπάνω από 3 λίτρα νερό.

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε;

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, όμως, μπορούμε να καθορίσουμε πόσο νερό πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά, για να διαφυλάξουμε την υγεία και την ισορροπία του οργανισμού μας, ανάλογα με το βάρος του σώματός μας.

Πώς;

1. Μετατρέπουμε το βάρος μας από κιλά σε λίβρες και το διαιρούμε με 2,2 (π.χ. εάν είμαστε 60 κιλά, ζυγίζουμε 132,28 λίρες, οπότε 132,28: 2,2 = 60,127)

2. Πολλαπλασιάζουμε το αποτέλεσμα, ανάλογα με την ηλικία μας, δηλαδή:

  • Εάν είμαστε κάτω από 30 ετών, πολλαπλασιάζουμε με το 40
  • Εάν είμαστε μεταξύ 30 και 55 ετών, πολλαπλασιάζουμε με το 35
  • Εάν είμαστε άνω των 55 ετών, πολλαπλασιάζουμε με το 30 (π.χ. 60,127 x 35 = 2.104,445)

3. Διαιρούμε το αποτέλεσμα με το 28,3 (2.104,445: 28,3 = 74.382,014). Αυτό δείχνει πόσο νερό πρέπει να καταναλώνουμε σε ουγγιές.

4. Για να μετατρέψουμε το αποτέλεσμα σε λίτρα, διαιρούμε με το 35, δηλαδή 74.382,014 : 35 = 2.1246289
Η ποσότητα εξαρτάται, επίσης, από τις καθημερινές μας δραστηριότητες και τη διατροφή.

Εάν στην καθημερινότητα μας υπερισχύει η καθιστική ζωή, τότε το παραπάνω αποτέλεσμα είναι κατά κάποιον τρόπο σωστό. Εάν, όμως, η εργασία μας απαιτεί πολύωρη κίνηση, τότε θα πρέπει να αυξήσουμε την κατανάλωση νερού.

Όταν βέβαια ακολουθούμε ένα πρόγραμμα άθλησης, τότε τα δεδομένα αλλάζουν ακόμα περισσότερο. Για κάθε 30 λεπτά εκγύμνασης πρέπει να πίνουμε περίπου 0,350ml επιπλέον νερό.

Σημαντικό ρόλο παίζει και η διατροφή μας, όσον αφορά την πρόσληψη του νερού. Τα τρόφιμα που περιέχουν πολύ νερό, όπως για παράδειγμα τα λαχανάκια Βρυξελλών ή το λάχανο, αποβάλλουν από τον οργανισμό μας τα ανεπιθύμητα υγρά, οπότε και διψάμε περισσότερο.

Από την άλλη, οι τροφές που είναι πλούσιες σε νάτριο, όπως τα ποπ κορν και οι σούπες, κάνουν το σώμα μας να συγκρατεί περισσότερο νερό, αυξάνουν όμως, την αρτηριακή μας πίεση με αποτέλεσμα να διψάμε περισσότερο.

Γενικά, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι αφού υπολογίσουμε πόσο νερό χρειάζεται ο οργανισμός μας σύμφωνα με το βάρος μας, να πίνουμε ακόμα περισσότερο, καθημερινά.

Check Also

10 σημάδια ότι ο θυρεοειδής αδένας σας, δεν είναι στα καλύτερά του

logodiatrofis.gr Αν και συχνά δεν είναι το πρώτο πράγμα που εξετάζουμε, όταν παρατηρούμε κάτι στον …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize