Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΛΛΑΔΑ / Πώς τα πάει η Coca Cola στην Ελλάδα

Πώς τα πάει η Coca Cola στην Ελλάδα

Ειδική αναφορά για την πορεία της στην Ελλάδα κάνει ο όμιλος της Coca Cola HBC. Ποια είναι τα προϊόντα που βοήθησαν και ποια αυτά που δεν «τραβάνε»

Οι δύσκολες ημέρες φαίνεται να είναι παρελθόν για την Coca Cola στην Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα σήμερα η Coca Cola HBC, με αφορμή την ανακοίνωση των μεγεθών του τρίτου τριμήνου (σ.σ. και πιο σημαντικού καθώς περιλαμβάνει τους καλοκαιρινούς μήνες), η ελληνική αγορά κινείται ανοδικά για σχεδόν δύο χρόνια. Χαρακτηριστικά όπως αναφέρεται:

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα συνέχισαν να καταγράφουν καλή πρόοδο και αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, σημειώνοντας το έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης εν μέσω του συνεχιζόμενου δυσμενούς μακροοικονομικού περιβάλλοντος και με τις καιρικές συνθήκες να παραμένουν σταθερές.

Σε όλες τις κατηγορίες καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων, εκτός από την κατηγορία των χυμών. Η κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεισέφερε περισσότερο στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, υποβοηθούμενη από την καλή τουριστική σεζόν. Στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, οι θετικές επιδόσεις αποδίδονται στις πωλήσεις της Coca-Cola Zero, στις επιλογές χωρίς θερμίδες των σημάτων Fanta και Sprite, αλλά και στις καινοτομίες γεύσεων όπως η γεύση μέντα-μαστίχα και η γεύση λεμόνι του σήματος Schweppes.

Η μεγάλη εικόνα

Σε ότι αφορά το σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται η Coca Cola HBC, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 4,2% στο τρίτο τρίμηνο, με ισχυρές επιδόσεις να καταγράφονται στις αναπτυσσόμενες και τις αναδυόμενες αγορές. Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

Πώς τα πάει η Coca Cola στην Ελλάδα
 WWW.SCHNUR.TV

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τις ενέργειές μας, οι οποίες επιτρέπουν στον Όμιλο να αξιοποιεί με επιτυχία τις ευκαιρίες ανάπτυξης στις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας εξελίσσεται προκειμένου να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και, μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες μας, ενισχύουμε την πρόσβασή μας στην αγορά.

Είχαμε ένα τρίμηνο σταθερής ανάπτυξης που χαρακτηρίστηκε από τις διαρκώς καλές επιδόσεις των όγκων πωλήσεων έναντι της υψηλής συγκριτικής βάσης. Όπως αναμενόταν, η επιβράδυνση στο ρυθμό αύξησης του μείγματος προϊόντων και τιμών αντικατοπτρίζει κυρίως τη χρονική συγκυρία της προγραμματισμένης αύξησης των τιμών των προϊόντων μας και αναμένουμε επιτάχυνση στο τέταρτο τρίμηνο. Το εμπορικό περιβάλλον για το μήνα Οκτώβριο ήταν ευνοϊκό, και είμαστε πεπεισμένοι ότι το 2018 θα αποτελέσει άλλη μια χρονιά ισχυρής ανάπτυξης τόσο ως προς τα έσοδα όσο και ως προς το περιθώριο κέρδους».

Απόφοιτη Ψηφιακών Μέσων – Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
Έχει τίτλους γνώσεων στη διακόσμηση και στη γραφιστική
Μιλάει ξένες γλώσσες
Αγαπά τις τέχνες – από το τραγούδι μέχρι τη ζωγραφική

Check Also

Εκκλησία – 11 λάθη που κάνουν όσοι πολεμούν την συμφωνία με το Κράτος

iefimerida.gr Απαντήσεις στους επικριτές της συμφωνίας Πολιτείας-Εκκλησίας δίνουν εκκλησιαστικοί κύκλοι, αναδεικνύοντας τα 11 βασικά λάθη …

Σχόλια

Font Resize