Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / NEWS VIDEOS / Μαθητές που έχουν τα ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη διαδικασία εκμάθησης με βιωματικό τρόπο

Μαθητές που έχουν τα ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη διαδικασία εκμάθησης με βιωματικό τρόπο

Δράσεις παιδαγωγικού χαρακτήρα που υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό μαθητές δημοτικού από σχολεία του Ρεθύμνου, διοργάνωσε εξειδικευμένο εργαστήριο του Πανεπιστημίου Κρήτης. Οι μικροί μαθητές που έχουν τα ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα τους, είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη διαδικασία εκμάθησης με βιωματικό και… «εύγλωττο» τρόπο, που διέφερε από τη συνήθη διδακτική μέθοδο μια σχολικής τάξης.

Μαθητές του 1ου και του 14ου δημοτικού σχολείου Ρεθύμνου, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στο Κέντρο Ερευνών και Μελετών (ΚΕΜΕ) του Πανεπιστημίου Κρήτης στον Γάλλο Ρεθύμνου και μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργική απασχόληση να έρθουν πιο κοντά στην ελληνική γλώσσα την οποία και μαθαίνουν ως δεύτερη γλώσσα τους, όντας παιδιά μεταναστών.

Το Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών του παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης, γνωστό ως ΕΔΙΑΜΜΕ και το προσωπικό του, είχε προετοιμάσει διάφορες γλωσσικού ενδιαφέροντος δραστηριότητες για να έρθουν πιο κοντά στην ελληνική γλώσσα οι μικροί μαθητές, αλλά με βιωματικό και ευχάριστο τρόπο.

Οι μαθητές είναι της Δ’ τάξης δημοτικών σχολείων του Ρεθύμνου και μέσα από αυτή την εποικοδομητική δράση, φοιτητές και φοιτήτριες της Σχολής Επιστημών Αγωγής, είχαν την ευκαιρία να εξασκήσουν στην πράξη τον γνωστικό πλούτο που αποκτούν στην παιδαγωγική μέσα από τις σπουδές τους.

Check Also

Κρήτη – Αίσχος! – Δεν έδωσαν άδεια σε εργαζόμενους μαθητές να δώσουν πανελλήνιες

zarpanews.gr Μέσα σε μία ημέρα 4 μαθητές του Εσπερινού ΓΕΛ Χανίων, είδαν να γκρεμίζονται οι κόποι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize