Κόμπι Μπράιαντ – Νέα στοιχεία για τις κινήσεις του πιλότου – Τι είπε με το κέντρο ελέγχου

Νέα στοιχεία για τη συντριβή του ελικοπτέρου του Κόμπι Μπράιαντ έρχονται σιγά-σιγά στο «φως», συνθέτοντας το παζλ της τραγωδίας.

Σύμφωνα με το CNNi, στην τελευταία του επικοινωνία με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Συγκοινωνιών (National Transportation Safety Board ή NTSB), ο πιλότος του ελικοπτέρου είπε πως ξεκινούσε να ανεβαίνει σε μεγαλύτερο υψόμετρο, λόγω κάποιου σύννεφου.

«Όταν το κέντρο ελέγχου ρώτησε τον πιλότο τι σκόπευε να κάνει δεν απάντησε κανείς» είπε η Τζένιφερ Χόμεντι, μέλος του Συμβουλίου Ασφάλειας.

Αποκάλυψε δε, πως το ελικόπτερο εντοπίστηκε για τελευταία φορά στα ραντάρ γύρω στις 9:45πμ της Κυριακής (τοπική ώρα).

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν για τις κινήσεις του πιλότου πριν από τη συντριβή δείχνουν ότι ανέβηκε 2.300 πόδια και στη συνέχεια μπήκε σε αριστερόστροφη καθοδική πορεία.

To NTSB είναι μια από τις υπηρεσίες που ερευνούν τα αίτια της συντριβής του ελικοπτέρου που βύθισε στη θλίψη τις ΗΠΑ αλλά και ολόκληρο τον πλανήτη.

Μάλιστα, ο εκπρόσωπος Τύπου της αστυνομίας του Λος Άντζελες, Τζος Ρούμπενστιν, δήλωσε πως είχαν απαγορευτεί οι πτήσεις των υπηρεσιακών ελικοπτέρων.

Η Χόμεντι δήλωσε πως μετά τη σφοδρή σύγκρουση, το ελικόπτερο έσπασε σε κομμάτια, με αποτέλεσμα τα συντρίμμια να εκσφενδονιστούν σε απόσταση 150 έως 182 μέτρων.

Ερωτηθείσα εάν υπήρχε περίπτωση να επιβιώσει κάποιος από τους επιβαίνοντες, η Χόμεντι απάντησε αρνητικά.

Kobe Bryant and daughter Gianna killed in California helicopter crash
Watch this video on YouTube.

Ο 41χρονος Μπράιαντ, η 13χρονη κόρη του Τζιάνα και οι υπόλοιποι επτά επιβάτες του ελικοπτέρου κατευθύνονταν προς αγώνα μπάσκετ.

Η 13χρονη κόρη του «Black Mamba» ετοιμαζόταν να βγει στο παρκέ, ενώ ο διάσημος πατέρας της θα καθόταν στον πάγκο του προπονητή. Στο ελικόπτερο επέβαιναν και δύο άλλες συμπαίκτριες της Τζιάνα.

Η τελευταία επικοινωνία

Η Χόμεντι είπε πως τα πρώτα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί δείχνουν πως το ελικόπτερο πετούσε με άδεια οπτικής πτήσης από το αεροδρόμιο Τζον Γουέιν στο Όραντζ Κάουντι -δυτικά του αεροδρομίου Μπέρμπανκ.

Γύρω από το Μπέρμπανκ, ο πιλότος ζήτησε ειδική άδεια λόγω των καιρικών συνθηκών.

Όπως είπε στο CNNi ο αναλυτής Πίτερ Γκόελζ, οι πιλότοι μπορούν να ζητήσουν μια τέτοια ειδική άδεια -SVFR- είτε πριν την απογείωση είτε κατά τη διάρκεια της πτήσης, εάν οι καιρικές συνθήκες αλλάξουν ξαφνικά.

Και παρότι οι άδειες αυτές είναι «αρκετά συνηθισμένες», όπως είπε, δεν είναι κάτι που συνίσταται.

Σε περίπτωση που ένας πιλότος λάβει ειδική άδεια SVFR, τότε είθισται να κρατά μια πιο στενή επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου.

Ο πύργος ελέγχου ενημέρωσε την Κυριακή τον πιλότο ότι υπήρχαν καθυστερήσεις λόγω κίνησης, είπε η Χόμεντι.

«Το ελικόπτερο έκανε κύκλους για 12 λεπτά μέχρι που το κέντρο ελέγχου έδωσε τη σχετική ειδική άδεια» τόνισε χαρακτηριστικά η ίδια.

Στη συνέχεια, το ελικόπτερο ταξίδεψε νότια και στη συνέχεια δυτικά.

Ο πιλότος ζήτησε βοήθεια από τον πύργο ελέγχου για να αποφύγει την κίνηση και να συνεχίσει την πτήση προς το Καμαρίλο αλλά δεν ήταν δυνατό να προσφερθούν τέτοιες πληροφορίες γιατί το ελικόπτερο πετούσε σε πολύ χαμηλό υψόμετρο.

Περίπου τέσσερα λεπτά αργότερα, ο πιλότος αποκρίθηκε πως θα ανέβαινε σε μεγαλύτερο υψόμετρο για να αποφύγει ένα σύννεφο.

Η Χόμεντι δήλωσε πως η συντριβή του ελικοπτέρου δημιούργησε κρατήρα, σε υψόμετρο 330 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας.

Ο σερίφης του Λος Άντζελες, Άλεξ Βιλανουέβα, δήλωσε πως αρκετοί άνθρωποι προσπαθούν να φτάσουν στο σημείο της συντριβής, δυσχεραίνοντας τις έρευνες.

Έτσι, αποφασίστηκε πως όσοι πλησιάζουν το σημείο θα συλλαμβάνονται και θα έρχονται αντιμέτωποι με το νόμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize