Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / Travel / Η Booking.com αίρει περιορισμούς στις προσφορές διαμονής στη Google – Τι σημαίνει αυτό για τα ξενοδοχεία

Η Booking.com αίρει περιορισμούς στις προσφορές διαμονής στη Google – Τι σημαίνει αυτό για τα ξενοδοχεία

Η Booking.com άλλαξε τα συμβόλαια με τους συνεργάτες της στην ξενοδοχειακή βιομηχανία σε όλο τον κόσμο, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες και οι αλυσίδες ξενοδοχείων να μπορούν πλέον να υποβάλλουν προσφορές ελεύθερα με όρους του brand τους στη Google.

Προηγουμένως, τα ξενοδοχεία περιορίζονταν από τους «General Delivery Terms» της Booking.com να υποβάλλουν προσφορές με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, όπως «booking.com» και άλλες στα Google AdWords και στις οργανικές αναζητήσεις.

Η επιστολή της Βooking.com στους ξενοδόχους

Σε επιστολή της προς τους ξενοδόχους, η Booking.com αναφέρει ότι απομάκρυνε τους περιορισμούς υποβολής προσφορών από τη συμφωνία της με τα ξενοδοχεία. Αυτό σημαίνει, τονίζει η πλατφόρμα, ότι τα ξενοδοχεία είναι ελεύθερα να κάνουν προσφορές στην Booking.com μέσω μηχανών αναζήτησης εάν το επιθυμούν, κάτι που είναι συμβατό με πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η άρση των περιορισμών αφορά όλα τα καταλύματα και δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές στους όρους των συμφωνιών της με τα ξενοδοχεία, επισημαίνει η Booking.com πέρα από επιπλέον εξηγήσεις των όρων.

Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία πέρα από τη δυνατότητα που έχουν πλέον να υποβάλλουν ελεύθερα προσφορές με την επωνυμία τους, μπορούν επίσης να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών χρησιμοποιώντας τον όρο «ξενοδοχεία στο Λονδίνο» και άλλους που σχετίζονται με έναν προορισμό.

Ενώ οι αλλαγές αυτές αντιμετωπίζονται θετικά, στην πραγματικότητα δεν είναι πιθανό να μεταβάλλουν σημαντικά τις τακτικές άμεσου μάρκετινγκ των ιδιοκτητών ξενοδοχείων.

Οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να μη μπορούν να χρησιμοποιούν τον όρο «booking.com» στις διαφημίσεις τους, καθώς βασικό κομμάτι της στρατηγικής της Booking.com είναι η χρήση του ονόματος του ξενοδοχείου στις διαφημίσεις του.

Επίσης, η Booking.com θα συνεχίσει να επενδύει στις δικές της ενέργειες μάρκετινγκ στην προώθηση των συνεργατών της, προσελκύοντας καταναλωτές σε ξενοδοχεία μέσω της πλατφόρμας της.

Check Also

Airbnb Luxe – Τώρα και με εμπειρίες πολυτελείας

tornosnews.gr Έντεκα χρόνια μετά τη γέννηση της Airbnb, όταν δυο σχεδιαστές με έξτρα χώρο στο σπίτι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize