Breaking News
Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΛΛΑΔΑ / Αυτοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές με τα μεγάλα ναυπηγικά προγράμματα – Δείτε τα ονόματα

Αυτοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές με τα μεγάλα ναυπηγικά προγράμματα – Δείτε τα ονόματα

Αν και οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν «μειώσει στροφές» όσον αφορά τις παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων, εστιάζοντας το ενδιαφέρον τους στα μεταχειρισμένα, παρ’ όλα αυτά έχουν σε εξέλιξη από τα μεγαλύτερα ναυπηγικά προγράμματα.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Clarksons αυτή την περίοδο ναυπηγούνται για λογαριασμό ελληνικών συμφερόντων 244 πλοία συνολικής χωρητικότητας 9,2 εκατομμυρίων τόνων-gross tonnage.

H Ελλάδα βρίσκεται στην τρίτη θέση του καταλόγου αυτού με την Ιαπωνία να είναι πρώτη με 579 παραγγελίες και την Κίνα δεύτερη με 480.

Το 65% των ελληνικών παραγγελιών είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2019, το 25% τα 2020 και τα υπόλοιπα πλοία το 2021.

Ο ελληνικόκτητος στόλος θα είναι από τους πιο σύγχρονος παγκοσμίως και θα συμμορφώνεται με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, που αποτελεί προτεραιότητα για τους Έλληνες πλοιοκτήτες. Άλλωστε οι μεγάλοι ναυλωτές, που είναι συνήθως πολυεθνικές εταιρείες, επιλέγουν τα νεότευκτα πλοία για λόγους ασφάλειας αλλά και οικολογικούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarskons οι Έλληνες πλοιοκτήτες που έχουν σε εξέλιξη μεγάλα ναυπηγικά προγράμματα και σχηματίζουν το Τοp 5 είναι:

Ο Ιωάννης Αγγελικούσης με τρεις εταιρείες που ανήκουν στον Όμιλο, έχει πρόγραμμα για 22 πλοία. Η Maran Dry, πρώην Anangel Maritime Service, κτίζει τέσσερα φορτηγά πλοία, συνολικής χωρητικότητας 840.000 τόνων dw.

Η Maran Τankers ναυπηγεί πέντε δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 1,1 εκατομμυρίων τόνων. Η Maran Gas έχει συμβόλαια για 13 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου-LNG συνολικής χωρητικότητας 1,2 εκατομμυρίων τόνων. Ο Γιάννης Αγγελικούσης έχει το μεγαλύτερο ναυπηγικό πρόγραμμα παγκοσμίως όσο αφορά ιδιώτη πλοιοκτήτη.

– Ο Γιώργος Λογοθέτης με την Lomar Shipping έχει σε παραγγελία 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, containerships, συνολικής χωρητικότητας 3,3 εκατομμυρίων τόνων.

– Η Άννα Αγγελικούση με τις εταιρείες Alpha Tankers και Pantheon ναυπηγεί συνολικά 13 πλοία εκ των οποίων 10 είναι δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 1,1 εκατομμυρίων τόνων και τρία LNG 258.000 τόνων

– Ο Γιώργος Οικονόμου με την Cardiff Marine έχει δώσει παραγγελίες για 11 πλοία LNG χωρητικότητας ενός εκατομμυρίου τόνων.

– Ο Πήτερ Λιβανός με την Gaslog έχει στις γιάρδες εννέα LNG πλοία συνολικής χωρητικότητας 852.016 τόνων.

– Ο Βαγγέλης Μαρινάκης με την Capital Maritime έχει οκτώ υπό ναυπήγηση πλοία συνολικής χωρητικότητας άνω των δύο εκατομμυρίων τόνων. Εξ αυτών έξι είναι LNG και δύο δεξαμενόπλοια. Πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαια για τη ναυπήγηση 10 δεξαμενόπλοιων επένδυση ύψους 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize