Breaking News

Χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό θα είναι αυτή του 2016, εάν η Ευρώπη ξεπεράσει το τρομοκρατικό σοκ – Δυναμικά ανερχόμενη η τουριστική αγορά της Πολωνίας

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=dt4OVDpKR0E[/embedyt]

Χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό θα είναι αυτή του 2016, εάν η Ευρώπη ξεπεράσει το τρομοκρατικό σοκ, εκτιμά ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου, Μανώλης Τσακαλάκης, ο οποίος βρέθηκε στην Πολωνία για τις ανάγκες τουριστικής έκθεσης. Το Ρέθυμνο εδώ και δεκαετίες επενδύει στην πολωνική τουριστική αγορά, όμως φέτος για πρώτη φορά υπήρξε πανελλαδική συμμετοχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τα χαμηλά εισοδήματα των Πολωνών, πρόκειται για μία χώρα που σημειώνει υψηλότατους ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ πληθυσμιακά έρχεται δεύτερη αμέσως μετά τη Γερμανία σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

cretedoc.gr

Μανώλης Τσακαλάκης Πρόεδρος Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου
Μανώλης Τσακαλάκης Πρόεδρος Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου

Ελληνικός Τουρισμός 2016 – Α.Ανδρεάδης: Τα συν και τα πλην που θα καθορίσουν τη νέα χρονιά

Ελληνικός Τουρισμός 2016 - Α.Ανδρεάδης: Τα συν και τα πλην που θα καθορίσουν τη νέα χρονιά

O Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) είχε σήμερα Τετάρτη την καθιερωμένη τέτοια εποχή χριστουγεννιάτικη συνάντηση με τους τουριστικούς συνάκτες. Τις προηγούμενες χρονιές, μαζί με τον απολογισμό της χρονιάς που δύει, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης έδινε μια πρώτη πρόβλεψη για τις διεθνείς αφίξεις του νέου έτους. Αυτή τη φορά, η πρόβλεψη για το 2016 είναι ότι… δεν μπορεί να γίνει ακόμη εμπεριστατωμένη πρόβλεψη και ότι αυτό θα συμβεί στις αρχές Μαρτίου.

Μια πρώτη ένδειξη, θετική, πάντως υπάρχει: η πρώτη επεξεργασία των στοιχείωνπρογραμματισμού των αεροπορικών θέσεων για το 2016, δείχνουν μια αύξηση τάξης μεγέθους 5% σε σχέση με το 2014. Δηλαδή, διαφαίνεται μιαπροσθήκη 800.000 νέων αεροπορικών θέσεων για την Ελλάδα την επόμενη χρονιά. Από τα στοιχεία αυτά εξαιρείται η ρωσική αγορά, για την οποία δεν υπάρχει ακόμη συγκεκριμένος προγραμματισμός. Ο κ.Ανδρεάδης υπενθύμισε, ωστόσο, ότι πέρυσι τέτοια εποχή ο προγραμματισμός περιελάμβανε 2,1 εκατ. επιπλέον αεροπορικές θέσεις, αλλά τελικά διατέθηκαν μόνο 600.000 επιπλέον αεροπορικές θέσεις.

Οι παράγοντες, που θα καθορίσουν την πορεία των τουριστικών αφίξεων το 2016, σύμφωνα με τον κ.Ανδρεάδη, είναι:

** Η αιωρούμενη απειλή για νέες τρομοκρατικές επιθέσεις, ιδιαίτερα σε μέσα μεταφοράς,

** Η σχέση Ρωσίας – Τουρκίας και η βελτίωση ή η περαιτέρω επιδείνωσή της,

** Η διαχείριση του κρισιμότατου προσφυγικού ζητήματος, η εξέλιξη των προσφυγικών ροών και η διαχείρισή τους – ιδιαίτερα στη περίπτωση περαιτέρω ανάφλεξης στη Συρία

** Η νέα διαδικασία χορήγησης βιομετρικών θεωρήσεων βίζα Σένγκεν για τους πολίτες σημαντικών αγορών, όπως η Ρωσία, η Ινδία, η Κίνα κ.α. Είναι μία νέα κατάσταση στην οποία πρέπει να προσαρμοστούν οι κρατικές μας υπηρεσίες επειγόντως – έχουμε ήδη αργήσει πολύ, υπογράμμισε ο κ.Ανδρεάδης, ο οποίος εκτίμησε ότι η πιθανή αύξηση Ρώσων τουριστών φέτος θα είναι κάποιες χιλιάδες και θα χρειασθούν ορισμένα χρόνια για να φτάσουμε στα επίπεδα του 2013.

** Στα εσωτερικά, ιδιαίτερα κρίσιμη εξέλιξη για την ανάκαμψη της ιδιωτικής οικονομίας θα είναι η εφαρμογή του νόμου για τα κόκκινα δάνεια.

Ο ΣΕΤΕ από τον Οκτώβριο ζήτησε να δοθεί η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αναδιαρθρώσουν τα δάνειά τους, με όρους απολύτως συμβατούς με τα διεθνή χρηματο-οικονομικά πρότυπα. Υπάρχει ανάγκη για θεσμικό πλαίσιο που θα επιτρέψει στις υπερχρεωμένες επιχειρήσεις που απαιτούν κεφαλαιουχική εξυγίανση να ρυθμίσουν συνολικά τα χρέη τους, ώστε να επανεκκινήσουν σε υγιή βάση στο πλαίσιο ενός αξιόπιστου επειχειρηματικού σχεδίου, χωρίς να μεσολαβήσει “κλείσιμο” της επιχείρησης, επισήμανε ο κ.Ανδρεάδης. Έτσι η παρέμβαση στα κόκκινα δάνεια θα αναδειχθεί σε σημαντικό παράγοντα ανάκαμψης της ιδιωτικής οικονομίας.

** Για την επόμενη χρονιά θα συμβάλλουν θετικά, η ισοτιμία του Ευρώ, η χαμηλή τιμή πετρελαίου, η συλλογική ακατάπαυστη προσπάθεια επιχειρήσεων και εργαζομένων, αλλά και η συνεχώς ενισχυόμενη εικόνα ποιότητας προϊόντος και ασφάλειας προορισμού.

H συμβολή του τουρισμού στην απασχόληση

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΤΕ, το 2015 αυξήθηκε κατά 6% ο όγκος στην απασχόληση των μισθωτών του κλάδου και οι συνολικές αποδοχές θα αγγίξουν τα 4 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 200 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2014. Στο 1,7 δισ. ευρώ θα είναι εφέτος οι εισφορές του κλάδου προς το ΙΚΑ.

«Η συνεργασία με την Πολιτεία έχει αποδώσει καρπούς, ωστόσο κρίνεται αναγκαίο να επιταχυνθεί η δέσμη μέτρων που έχει προτείνει ο ΣΕΤΕ για τη θωράκιση του ελληνικού τουρισμού για την περίοδο του 2016», επεσήμανε ο κ. Ανδρεάδης.

Η Marketing Greece

Στον απολογισμό των δράσεων του ΣΕΤΕ φέτος, ο κ.Ανδρεάδης στάθηκε ιδιαίτερα στο έργο της Marketing Greece, τονίζοντας ότι η εταιρεία ενίσχυσε και επέκτεινε τη δραστηριότητά της κατά τη διάρκεια της χρονιάς που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες, υλοποιώντας ένα πολύ σημαντικό έργο: Σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, περιφέρειες και τοπικούς φορείς, προωθεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν στις βασικές αγορές μας, επικοινωνώντας μοναδικές εμπειρίες και αναδεικνύοντας, με τις πολυεπίπεδες καμπάνιες που υλοποιεί, τις άγνωστες – αλλά πανέμορφες – πλευρές της Ελλάδας μας. Το Discovergreece.com έχει γίνει ένας από τους σημαντικότερους κόμβους πληροφόρησης για τη τουριστική Ελλάδα, με σχεδόν 2 εκατ. μοναδικούς χρήστες και μια ψηφιακή κοινότητα που απαριθμεί περισσότερα από 600.000 μέλη.

Η MarketingGreece έχει ήδη ολοκληρώσει το στρατηγικό σχέδιο Marketing για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας, ενώ σύντομα ολοκληρώνεται αυτό της Πελοποννήσου και της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Μέσα σε αυτό το σχέδιο περιγράφονται οι ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από κάθε περιοχή ξεχωριστά και ανά προσφερόμενο προϊόν, δημιουργώντας ένα αναλυτικό οδικό χάρτη έως το 2020. Αναλύονται τα στοιχεία ζήτησης και προσφοράς, οι ανταγωνιστικοί προορισμοί, το χαρτοφυλάκιο των τουριστικών προϊόντων που πρέπει να αναπτυχθούν ή να ενισχυθούν, καθώς και η επικοινωνιακή πλατφόρμα η οποία θα προωθήσει τον προορισμό διεθνώς.

Τα σχέδια αυτά αποτελούν τη βάση για την ενίσχυση και εξέλιξη του συμβουλευτικού ρόλου του ΣΕΤΕ τόσο για τη συνεργασία με τις τοπικές αρχές, όσο και για την εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής branding σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.

tornosnews.gr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση τουρισμού στην Πολωνία που συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης

Θετικά είναι τα μηνύματα για τον εισερχόμενο τουρισμό από την Πολωνία το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφηκαν στην 1η αποκλειστική έκθεση τουρισμού για την Ελλάδα με τίτλο “Grecka Panorama” που πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία της Πολωνίας.
Στην έκθεση διάρκειας τριών ημερών πραγματοποιήθηκε προβολή της Κρήτης, Β2Β συναντήσεις μεταξύ επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου ενώ παράλληλα έγινε ενημερωτικό Forum από τουριστικούς παράγοντες της Πολωνικής αγοράς όπου παρουσιάστηκε το προφίλ του Πολωνού τουρίστα. Στην έκθεση από την Κρήτη συμμετείχαν τουριστικοί επιχειρηματίες και εκπρόσωποι φορέων την δε Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Γιώργος Δελημπαλταδάκης και Όλγα Λεβάκη.
Η Ελλάδα, όπως είπε ο κ. Βαμιεδάκης, αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους Πολωνούς, με συνολικές αφίξεις κοντά στις 600.000 επισκέπτες στη χώρα μας.
«Η έκθεση ολοκληρώθηκε με επιτυχία αφού η επισκεψιμότητα στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης ήταν ιδιαίτερα μεγάλη και πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με σημαντικούς επιχειρηματίες και επαφές με τουρ οπερέιτορ που εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το νησί μας» δήλωσε ο Εντεταλμένος Σύμβουλος τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης, προσθέτοντας: «Η Κρήτη έρχεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των Πολωνών με αφίξεις που ξεπέρασαν τις 100.000. Τα πρώτα δείγματα κρατήσεων για το 2016 είναι ενθαρρυντικά παρουσιάζοντας την Κρήτη στην πρώτη 5άδα των προτιμήσεων γενικά των Πολωνών τουριστών και πρώτη μεταξύ των Ελληνικών προορισμών. Η Πολωνική αγορά είναι μια από τις σημαντικότερες και πολλά υποσχόμενες ανερχόμενες αγορές της Ευρώπης για την Ελλάδα και την Κρήτη ειδικότερα». Την έκθεση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της “Torwar Arena” επισκέφτηκαν περισσότεροι από 5.000 άτομα που εξέφρασαν την επιθυμία τους να κάνουν τις διακοπές τους το 2016 στην Ελλάδα και στην Κρήτη.
Η έκθεση στην Πολωνία αποτέλεσε τη συνέχεια των δυο επιτυχημένων εκθέσεων τουρισμού “Grekland Panorama” στη Στοκχόλμη της Σουηδίας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Συμμετοχή Δήμου Ρεθύμνου στην Έκθεση Grecka Panorama στη Βαρσοβία της Πολωνίας
Η Βαρσοβία γέμισε Ελλάδα! Με υψηλές προσδοκίες, ενθουσιασμό, με δεκάδες συμμετοχές ελληνικών προορισμών και επιχειρήσεων αλλά και με δυναμική παρουσία των μεγαλύτερων tour operators και ταξιδιωτικών γραφείων της Πολωνικής αγοράς, πραγματοποιήθηκε το τριήμερο της έκθεσης Grecka Panorama.
Την Παρασκευή 11/12/15, στο πλαίσιο της έκθεσης, στο εμβηλματικό ξενοδοχείο Sheraton Warsaw, διοργανώθηκε το workshop digi.travel και το B2B event με επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών και επαγγελματιών της πολωνικής τουριστικής αγοράς.
Το ίδιο βράδυ, στο Sheraton διογανώθηκε το επίσημο δείπνο της Grecka Panorama, στο οποίο είχαν προσκληθεί διακεκριμένα στελέχη του επιχειρηματικού και τουριστικού κόσμου, δημοσιογράφοι κ.α..Το Σάββατο και την Κυριακή, ήταν μέρες κοινού της έκθεσης, με δωρεάν είσοδο, από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα.
Σκοπός της έκθεσης που διοργανώθηκε από τη North Events για πρώτη φορά στην πρωτεύουσα της Πολωνίας – στο στάδιο Torwar Arena – ήταν η πολυδιάστατη προβολή της Ελλάδας, στο τρίπτυχο Τουρισμός-Πολιτισμός- Γαστρονομία και η προώθηση προορισμών, επιχειρήσεων, προιόντων και υπηρεσιών στο Πολωνικό κοινό, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων Πολωνών επισκεπτών.

Στην έκθεση, που βασίζεται στο επιτυχημένο μοντέλο των εκθέσεων Grekland Panorama στη Στοκχόλμη, συμμετείχαν προορισμοί και φορείς από όλη την Ελλάδα, όπως οι Περιφέρειες Κρήτης, Πελοποννήσου, Βορείου Αιγαίου, Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας αλλά και Δήμοι, μεταξύ των οποίων, Χερσονήσου, Ρεθύμνου, Κω, Καβάλας, ο Δήμος Καλαμπάκας για τον προορισμό των Μετέωρων καθώς και η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Τριπόλεως.
Ιδιαίτερα δυναμική ήταν η συμμετοχή στο Grecka Panorama τουριστικών επιχειρήσεων απ’ όλη την Ελλάδα.
Η έκθεση Grecka Panorama I Cypr τέλεσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Βαρσοβία, του ΕΟΤ, του ΣΕΤΕ, του ΞΕΕ, της ΠΟΞ, της ΗΑΤΤΑ, της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Πολωνίας (PZOT) και του Συνδέσμου Ελλήνων Επιχειρηματιών Πολωνίας “ΕΡΜΗΣ”.
Στατιστικά για τα χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς της Πολωνίας δόθηκαν από τον οργανισμό Bloomnet στην ομιλία του managing director κου Maciej Nykiel με θέμα “online tourist market in Poland”.
Τονίσθηκε ότι πολλοί Πολωνοί καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατότητα να επισκεφθούν την Ελλάδα καθότι η μεσαία τάξη στη χώρα έχει αναπτυχθεί με επιτυχία μειώνοντας σημαντικά το ποσοστό της φτώχειας. Το GTP της Πολωνίας αναμένεται να αναπτυχθεί περί το 3.5% για τα επόμενα χρόνια με την ανεργία να ελαττώνεται σημαντικά.
Υπάρχουν 3.900 tour operators καταγεγραμμένοι που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στην Κύπρο, με κύκλο εργασιών 6 δις bln (1.5 δις €) με 2.5 εκατομμύρια Πολωνούς πελάτες.
Αυτό έχει δώσει στην αγορά οργανωμένων ταξιδιών την ευκαιρία να αναπτυχθεί σταθερά τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως το 2014 η αγορά ταξιδιωτικών πακέτων ήταν στα 5.09 δις bln και αναμένεται να αναπτυχθεί έως το 2018 σε 5.298 bln.
Η συνολική αγορά ταξιδίων για το 2014 ήταν 10.95 δις bln και προβλέπεται να αναπτυχθεί στα 11.68 δις bln το 2018.
Η διαδικτυακή κίνηση αγοράς τουριστικών πακέτων θα φτάσει το 24% έως το 2018. Ενώ ο αριθμός αγοράς πακέτων από ταξιδιωτικά γραφεία παραμένει σταθερός και αναμένεται ότι η αγορά των πακέτων θα ελαττωθεί.
Στην κατανομή της αγοράς all inclusive Imageπακέτων πρώτη είναι η Βουλγαρία με το 58.22% να είναι all inclusive, στην αγορά της Αιγύπτου το 95.67%, στην Ισπανία 67.8%, στην Τουρκία 92.49% και στην Ελλάδα 75.66%.
Τα χαρακτηριστικά των Πολωνών επισκεπτών είναι ότι οι οικογένειες και τα ζευγάρια αντιπροσωπεύουν την πλειοψηφία της αγοράς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Πολωνίας, το 2014 οι Πολωνοί επισκέπτες στην χώρα μας ανήλθαν σε 588.000, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 53% σε σχέση με το 2013. Οι επιλογές για το 2014 έδειξαν σημαντικότερο προορισμός για τους Πολωνούς ήταν η Κροατία με 14%, η Ελλάδα 12%, Ισπανία 10%, Ιταλία &%, Γερμανία 6%.Ενώ το 2015 η Ελλάδα πρώτη στις προτιμήσεις με 16%, ακολούθησαν η Κροατία 13%, Ιταλία 11%, Ισπανία 11%, Τουρκία 5%. (Πηγή πληροφοριών: Wiadomosci Turystyczne Season 2015).
Το Ρέθυμνο εκπροσωπήθηκε από την Αντιδήμαρχο Τουρισμού κα. Πέπη Μπιρλιράκη- Μαμαλάκη και τον υπεύθυνο του Γραφείου Τουρισμού του Δήμου κ. Ε. Αρχοντάκη,τον πρόεδρο του Συλλόγου Ξενοδόχων κ. Μ. Τσακαλάκη, τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου κ. Γ. Γιακουμάκη, τον αντιπρόεδρο κ. Ε. Μανιουδάκη και τον τουριστικό πράκτορα και μέλος του Επιμελητηρίου κ. Κ. Βουρλάκη και πολλούς άλλους ξενοδόχους και επιχειρηματίες τουρισμού.
Την έκθεση στήριξαν συμμετέχοντας με πImageερίπτερα οι μεγαλύτεροι tour operators που φέρνουν τουρισμό στην Ελλάδα: ITAKA, TUI, NECKERMANN, GRECOS, RAINBOW TOURS, MOUZENIDIS TRAVEL, WEZYR CORAL HOLIDAYS, FLY.PL, BEST REISEN, NET HOLIDAY, EASY TRAVEL, 7SILANDS , τους οποίους το Ρέθυμνο ευχαρίστησε δημόσια στη διάρκεια του επίσημου δείπνου, με προσφορά δώρων από την αντιδήμαρχο κ. Μπιρλιράκη, τον πρόεδρο Ξενοδόχων κ. Τσακαλάκη και τον πρόεδρο Επιμελητηρίου κ. Γιακουμάκη.
Το γραφείο Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης είχε προετοιμάσει ολοκληρωμένη μελέτη πριν την μετάβαση στην έκθεση, με επίσημες προσκλήσεις σε Tour Operators, δημοσιογράφους, αθλητικούς συλλόγους και bloggers του τουρισμού, φωτογραφικό υλικό που έντυσε το περίπτερο μας καθώς και με ενημερωτικά φυλλάδια πολλαπλού περιεχομένου τα οποία διανεμήθηκαν στο κοινό και σε επαγγελματίες του τουρισμού.

Οι συναντήσεις με τους προσκεκλημένους πραγματοποιήθηκαν στα B2B στο Sheraton και στο Περίπτερο του Δήμου Ρεθύμνης.

Η Αντιδήμαρχος τόνισε σε συνέντευξη της πως η αποστολή μας κατάφερε με επιτυχία να έρθει σε επαφή για νέες συνεργασίες με επαγγελματίες του τουρισμού καθώς και να προβάλει- προωθήσει το τρίπτυχο Τουρισμός-Πολιτισμός- Γαστρονομία στο Ρέθυμνο. Επιπλέον εντόπισε στα βασικά χαρακτηριστικά του Πολωνού επισκέπτη την επιθυμία του για βιωματική εμπειρία σε συσχέτιση με την τοπική κοινωνία, την ιστορία και φυσιογνωμία του Ρεθύμνου καθώς και την τοπική αγορά παραδοσιακών προϊόντων και την εστίαση με έμφαση στην Κρητική κουζίνα.
Στις καινούριες επαφές μας με επαγγελματίες του τουρισμού αξίζει να αναφερθεί το εγχείρημα της αεροπορικής εταιρείας Aegean Airways όπου ο sales manager της Πολωνίας κος Adam Marciniec συζήτησε με την Αντιδήμαρχο, τον Πρόεδρο του Συλλόγου Ξενοδόχων κ. Μ. Τσακαλάκης και τους εκπροσώπους ξενοδοχείων του Ρεθύμνου, το ενδεχόμενο της εδραίωσης περισσότερων πτήσεων από Πολωνία προς Κρήτη σε χαμηλές τουριστικές περιόδους. Το εγχείρημα συζητήθηκε να κάνει την έναρξή του μέσω της πραγματοποίησης ενός ταξιδιού εξοικείωσης για μια ομάδα Πολωνών παραγόντων του τουρισμού που θα επισκεφθούν το Ρέθυμνο με σκοπό να γνωρίσουν την ταυτότητα του τουριστικού μας προϊόντος. Στη δράση αυτή η αεροπορική εταιρεία δεσμεύθηκε να προσφέρει τα αεροπορικά εισιτήρια, ο Σύλλογος Ξενοδόχων του Δήμου Ρεθύμνης να προσφέρει τη διαμονή τους και οι Τουριστικοί Πράκτορες να καλύψουν τα μεταφορικά.
ImageΝέες γνωριμίες ξεκίνησαν και στον τομέα του γαμήλιου τουρισμού με γραφεία διοργάνωσης γάμων που δραστηριοποιούνται έντονα σε ελληνικούς προορισμούς και ξεκινούν τώρα στην Κρήτη, επιβεβαιώνοντας την πεποίθηση ότι υπάρχει η δυνατότητα να επεκτείνει την τουριστική περίοδο και να ενισχύσει την τοπική αγορά.
Επίσης η προτίμηση των Πολωνών σε web sites για πληροφορίες και για την ολοκλήρωση του ταξιδιωτικού τους πακέτου εντείνει την ανάγκη για δημιουργία ενός πλήρως ενημερωμένου διαδραστικού site του Δήμου Ρεθύμνης. Η νέα τάση της Ευρωπαϊκής αγοράς απαιτεί οι πόλεις προορισμοί να διαθέτουν στο διαδίκτυο όλες τις πληροφορίες για τον τόπο τους (βλ. Project Visit London- Visit Berlin κτλ) καθώς και ολοκληρωμένο οδηγό για τις παροχές από τουριστικά καταλύματα και χώρους εστίασης έως εμπορικά καταστήματα και παραδοσιακά προϊόντα.
Τονίστηκε δε ότι και στο διαδίκτυο και στα έντυπα, μεγάλη διαφορά για τους Πολωνούς θα κάνει η αμεσότητα επικοινωνίας στη γλώσσα τους, επιθυμία που μας εξέφρασε και το κοινό στην έκθεση.
Εν κατακλείδι η πρωτοβουλία του διοργανωτή κ. Λεωνίδα Μπαμπάνη στηρίχτηκε με σοβαρότητα απ’ όλη την Ελλάδα, κάτι που προέβαλε θετικότατα τη χώρα μας, προσδίδοντάς της σοβαρό και υπεύθυνο προφίλ ως συνομιλητή και συνεργάτη, όπως ανέφεραν θεσμικοί και επαγγελματίες της Πολωνίας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
Ελ. Βενιζέλου 20 – 74100, Ρέθυμνο
Τηλ. 28310 21459

MUNICIPALITY OF RETHYMNO
Rethymno Tourism Bureau
El. Venizelou 20 – 74100, Rethymno
Tel. +30 28310 21459

polonia touristiki ekthesi 2015 (1)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize