Αρχική / ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / Ολοκλήρωση επιμορφωτικού προγράμματος εκπαιδευτικών Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

Ολοκλήρωση επιμορφωτικού προγράμματος εκπαιδευτικών Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

kekaper

Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης – Περιφέρειας Κρήτης (Κ.Ε.ΚΑ.Π.Ε.Ρ.-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ) σε συνεργασία με την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε), ολοκλήρωσε επιμορφωτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).

Σκοπός του προγράμματος ήταν να εισαγάγει τους εκπαιδευτικούς των Σ.Δ.Ε., σε σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία, ώστε να αναπτύξουν τις απαραίτητες ικανότητες και να αναβαθμίσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους σε θέματα της φιλοσοφίας και των αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η επιμόρφωση εξειδικευόταν σε θέματα, που αφορούσαν στo πρόγραμμα σπουδών των Σ.Δ.Ε.. και στη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών, αναπτύσσοντας σύγχρονες και καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις, οι οποίες θα ενισχύσουν τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη (π.χ. με την αξιοποίηση της τέχνης και των μεθόδων της Μετασχηματίζουσας Μάθησης).

Η διάρκεια του προγράμματος συνολικά ήταν 150 ώρες. Οι 24 ώρες πραγματοποιήθηκαν σε τρεις 8ωρες συναντήσεις δια ζώσης και οι 126 ώρες πραγματοποιήθηκαν από απόσταση μέσω διαδικτυακού περιβάλλοντος πλατφόρμας. Οι συναντήσεις είχαν βιωματικό – συμμετοχικό χαρακτήρα και στηρίζονταν στην ανάπτυξη του διαλόγου και στην ομαδική εργασία. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες: α) παρέδωσαν γραπτή εργασία 3-4 σελίδων επάνω σε διδακτικό αντικείμενο της ειδικότητας τους και β) πραγματοποίησαν μικροδιδασκαλία διάρκειας 20’.
Αναλυτικότερα η θεματολογία του προγράμματος περιελάμβανε: Εισαγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων, χαρακτηριστικά των ενηλίκων εκπαιδευομένων, εμπόδια στη μάθηση. Βασικές αρχές του προγράμματος σπουδών των Σ.Δ.Ε. (Νομοθετικό πλαίσιο –Αρχές λειτουργίας). Ο ρόλος και το έργο του εκπαιδευτικού στο ΣΔΕ (ο δάσκαλος εμψυχωτής). Ο ρόλος και το έργο του διευθυντή στο Σ.Δ.Ε.. Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες στα Σ.Δ.Ε. (ψυχολόγοι- σύμβουλοι σταδιοδρομίας). Βιωματική μάθηση και διαθεματικότητα. Η σημασία της εκπαίδευσης σε ομάδες / Δυναμική της Ομάδα. Η εναρκτήρια συνάντηση. Σχεδιασμός διδακτικής ενότητας. Διδακτικές μέθοδοι – Εκπαιδευτικές τεχνικές. Τα project και τα εργαστήρια στα ΣΔΕ (σημασία, τρόποι ενθάρρυνσης των εκπαιδευομένων, εφαρμογή). Φάκελος εκπαιδευτικού και εκπαιδευομένου. Η περιγραφική αξιολόγηση στα Σ.Δ.Ε. (τεχνικές και μέσα).
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος χορηγήθηκε στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Παρακολούθησης.
H Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε), σε συνεργασία με το Κ.Ε.ΚΑ.Π.Ε.Ρ.-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ, εξετάζει το ενδεχόμενο συνέχισης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σε άλλες ομάδες στόχους, όπως εκπαιδευτές Ι.Ε.Κ και εκπαιδευτές ενηλίκων.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στο Κ.Ε.ΚΑ.Π.Ε.Ρ.-Περιφέρειας Κρήτης, Ηγ. Γαβριήλ 103-105, κ. Πίτερης Χαράλαμπος (απέναντι από την Τράπεζα Πειραιώς) 2ος όροφος & στα τηλέφωνα, 2831040052-50, e-mail: [email protected] ή στην Ε.Ε.Ε.Ε κ. Κόκκου τηλέφωνο, τηλ.210 6012297, e-mail: [email protected]

Check Also

Ρέθυμνο – Βασική εκπαίδευση στην υγιεινή & το χειρισμό τροφίμων – Συνειδητοποιημένος Καταναλωτής»

Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης – Περιφέρειας Κρήτης (Κ.Ε.ΚΑ.Π.Ε.Ρ.-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ) συνεχίζοντας τη συνεργασία …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize